Sunday, August 19

first.

Jmenuji se Tereza a za týden to bude patnáct let, co se procházím po tomto světě. V červnu jsem, snad i celkem úspěšně, absolvovala nižší stupeň gymnázia. Ráda cestuji, díky mým rodičům jsem měla příležitost podívat se do různých koutů světa. Lidi si díky své uzavřené povaze nezískávám nijak snadno, naopak je díky své cholerické povaze dokážu pořádně vylekat a zahnat na útěk. Nezabývám se minulostí a nestrachuji se toho, co přinese zítřek, žiji dnes, protože dnešek je jen jeden.

Dlouho jsem přemýšlela nad založením blogu. Už jsem jich za svůj život vystřídala spousty, avšak snad každý jednoho dne z deníčků na blog.cz vyroste. Doufám, že tuto úlohu budu zvládat dobře, a že si získám alespoň pár lidí, kteří mě budou číst rádi.

2 comments:

  1. hahaha, povídej mi o tom vyrůstání :D
    Zrovna včera jsem našla náš starý blog, co jsme měly se dvěma kamarádkama, všude samá bleskovka a třpytivej obrázek :D :D

    Pár let jsem neblogovala, ale teď už zase půl roku holduju blogspotu a je to super, miluju to! :)
    TAKŽE HODNĚ ŠTĚSTÍ ;))

    ReplyDelete
  2. :-) vitam ta. A super ze cestujes, davaj hlavne posty z ciest. Cestovanie je to naj, co pre seba mozes urobit

    ReplyDelete