Monday, August 20

Essence- Kiss care love lipbalm.

Zvěsti o kosmetických novinkách se šíří rychle - ještě spíš o těch dobře vypadajících a cenově dostupných. Proto bych vám chtěla představit jednu z novinek od Essence - balzám na rty, který prodávají ve čtyřech odstínech/ barvách/ příchutích.

Okamžitě mě nadchla červená varianta, díky jejíž vůni jsem si okamžitě vybavila růžové orbitky pro děti a s tím i mnoho vzpomínek na dětská léta. Neváhala jsem a okamžitě balzám přihodila do košíku.

Plusy:
  • Skvěle voní
  • Dobrá cena (34,90 Kč)
Minusy:
  • Nehydratuje
  • Nepečuje
  • Je poměrně lepkavý





























Shrnutí: 
Tento balzám mě nijak nepřekvapil, jsem smířená s kvalitou výrobků od Essence. Rozhodně to není nic, co bych doporučila, nebo snad uvažovala o budoucí koupi dalšího balzámu do řady. Cenově výrobek odpovídá, víc bych za něj každopádně nezaplatila. Jestli sháníte výrobek, který vám pomůže od poničených rtů, nad tímto raději ani neuvažujte. Ale pokud chcete něco hezky voňavého, celkem sympaticky vypadajícího, ale ne tolik účinného, tak koupí nic nezkazíte.


2 comments:

  1. Essence výrobky vždy zaujmou cenou, ale kvalitka je už horší :D :) Hezký blog ;)

    ReplyDelete
  2. Mě na Essence štvou ty chemické vůně

    ReplyDelete